A legjobb felhasználói élmény nyújtása érdekében weboldalunkon cookie-kat használunk. Részletes információ

Termékek Menü

Lisztek, sűrítő anyagok

Nagyon fontos, hogy lassú lebomlású liszteket fogyasszunk, hiszen az inzulinreakciót ez nagyban befolyásolja, és folyamatos energiával látja el szervezetünket felesleges kiugrások nélkül. Gyakran sima magőrleményeket is lisztnek neveznek, ezért magliszt vásárlásakor nézd meg mindig a csomagoláson a zsírtartalmat. Ha 20%-nál magasabb a zsírtartalom, vagy nincs feltüntetve, hogy "hidegen sajtolt", akkor az sima magőrlemény és nem valódi liszt.

A hidegen sajtolt maglisztek zsírtartalma (olajtartalma) jellemzően 8-15% közötti, míg az omega-6 tartalmú magvak őrleményei kb. 50% zsírt (olajat) tartalmaznak és ez azért nem jó, mert az omega-6 túlzott bevitele gyulladásokat idéz elő a szervezetben. Így sokkal egészségesebb zsírtalanított paleos liszteket használni a sütéshez, főzéshez.

Betegségből gyógyulóknak a következő paleo lisztek fogyasztását ajánljuk: kókuszliszt, gesztenyeliszt, mandulaliszt, zöldbanán liszt, bambuszrost liszt, útifű maghéj -  persze ezeket is csak mértékkel!

Nézet:
Rendezés:
Kik vagyunk?
Receptek
Cikkek
Kisokos
Paleo motiváció


Fogyasztóbarát
Miért válassz minket?
Responsive image
Paleo 1×1 - A kezdeti lépések
Szállítási díjak
Responsive image
Facebook oldalunk
Elérhetőségek
SZER-ETET.HU Webshop Kft.
Tel:+36309294012
Cím: 1202 Budapest Torda u.11.